fredag 20 november 2009


Idag är Olle 1 månad gammal.

Tänk att en månad kan gå så fort samtidigt som jag i mitt förra inlägg skrev att det känns som om jag alltid varit mamma. Konstig kombination men det är faktiskt så det känns.

Visst märker man att vårt lilla mirakel växer. Han är mycket mera med nu. Han tittar upp med sin mörka ögon på oss och korta stunder har man ögonkontakt med honom. När han ligger på mage som han gör på bilden lyfter han sitt huvud, gärna långt bak, grimaserar med hela ansiktet, allt från munnen till pannan och grymtar till. Hur söt som helst!
Ikväll har mamma och pappa firat med champagne. Jag drack två munnar. (Kan inte påstå att det var särskilt gott men men)

7 kommentarer:

Sofie sa...

Å tusan! Har det redan gått 1 månad, det är ju inte klokt. Kändes som det var igår man satt här med spänd förväntning.
Hoppas ni mår bra och att ni börjat få in lite rutiner.
Kram

Anonym sa...

Han är så söt!
Kram Lisa

Sara sa...

Åhh vad kul det hade varit att komma förbi och titta på konserten och sagt hej!
Vi har dock druckit vin båda två så vi kan inte köra.. :(

Vi har det helt fantastiskt, har spenderat fyra timmar på spa:t, nu blir det en promenad.

Vart på Orust bor ni?

Har ni vägarna förbi Ellös får ni ju hojta till så man får säga hej iaf. :)

Hoppas konserten gått bra!
Kramar Sara

Sara sa...

Kom på att vi nog inte kommer kolla datorn mer, och är det så att ni har vägarna förbi så är det ju trist om jag missar det. :)

Finns på 070-3034919 om det är så.

Kram kram

Sara sa...

Jo lite i senaste laget får ja nog säga. :)
Men vi lär komma tillbaks, så då får vi se till att ses.
Gick konserten bra?

Hoppas allt är bra annars!
Kram Sara

Sara sa...

Ja, jag kan tänka mig att det är lite klurigt hur man ska göra. Jag röstar för en ny blogg.. :) Även om du givetvis gör som du vill, tiden går ju till lite annat nu kan jag tänka mig..

Jag bor i Lidköping, ungefär 13 mil nordost om Göteborg..

Skönt att konserten gick bra, är ju så mysigt med julkonserter tycker ja.

Kram kram

Ninna sa...

Sänder ett varmt GRATTIS till OLLE :-)

Hoppas själv få uppleva ett mirakel som Ert! :-)

Kramar Ninna