tisdag 5 juni 2012

8+6 Uttråkad

Sov till halv 10 idag, så skönt.
Var uppe en sväng när gubben och Olle åkte och sen kröp jag ner i sängen.
Morgonen är verkligen den bästa tiden på dygnet, då känner jag inte av illamåendet alls.
Jag vet att jag borde ta mig för att göra saker här hemma men det är så grymt svårt.
Har ingen motivation alls. Just nu känns varje toabesök jobbigt igen och jag funderar mycket på hur jag ska klara av att jobba på torsdag om det nu blir så.

På ett sätt vill jag verkligen tillbaks till jobbet, tror att jag egentligen skulle må mycket bättre av det. Samtidigt så vet jag inte vad jag ska få krafterna ifrån när jag tycker att det är jobbigt att bara plocka ur diskmaskinen.

Vi får väl se hur det blir. I eftermiddag eller torsdag morgon får jag förhoppningsvis svar på blodprovet.
Är jag immun eller inte... det är frågan....

I morgon är jag nio fulla veckor och går då in i den tionde veckan. Det går framåt, fast väldigt långsamt...

Inga kommentarer: