fredag 8 juni 2012

9+2 Två arbetsdagar avklarade

Känner mig så glad för att jag fixat att arbeta.
Illamåendet har förföljt mig men hållit sig på en hyfsat lagom nivå.
Vi har övat musikalen CATS med år 9 i dagarna två. Väldigt intensivt men så kul!
De här två dagarna har bara svischat iväg jämfört med veckan jag var hemma som var evighetslång.

Har sett flera elever på skolan med femte sjukan så det har verkligen spridit sig. Skönt att inte behöva oroa sig för att få sjukdomen. Nästa torsdag är det skolavslutning, så det är inte många dagar kvar nu!!

Kräktes för en stund sen och det fanns inget att kräkas upp. Det ville aldrig sluta. Det var som om kroppen trodde att några kväljningar till så kommer nog något. Hade jätteont i magen efteråt och gubben fick trösta.
Har fått i mig en rostmacka med Nutella. Jag som inte ens tycker att Nutella är gott...

Nu ska jag krypa ner bredvid lille Olle som sover i vår säng.
I morgon ska vi sjösätta båten!

Inga kommentarer: