söndag 17 april 2011

Bröllop och teststickor

Igår började jag med teststickor på dag 11. Efter en stund kom det upp en "bok" i dispalyen, det hade visst blivit error på något sätt. Blev inte så oroad för det har aldrig hänt att jag haft ÄL så tidigt. På kvällen bar det av på bröllop till en gammal körkompis. Det var ett jättefint bröllop och en kul fest. Känner mig något mör i kroppen idag. Testade även imorse men inget då heller. Börjar bli lite nervös nu. Är lite oroligt för hur det kommer att kännas om det inte blir något. Känner mig helt säker på att det inte kommer vara lika jobbigt nu som det hade varit om det inte gick första gången (då vi fick Olle) men det kommer nog ändå kännas. Jag försöker att inte tänka så mycket på det men det börjat bli svårt att hålla undan tankar. Nästa vecka har jag PÅSKLOV!! Så himla skönt!

Inga kommentarer: