torsdag 28 april 2011

RD 5 - Positivt eller negativt, det är frågan?

Idag har jag känt av min mage.
Under en religionslektion när eleverna fick se en film om Kristendomen började jag känna mig konstig i kroppen. När jag skulle förklara för gubben sa jag "unken". Vilket sjukt ord men det var det jag kom på.
Magen värkte men inte så att det gjorde ont. Det vände sig lite i magen och jag blev lite illamående. Har känt av det från och till hela dagen.

Har ingen aning om vad detta kan betyda, det får tiden utvisa..
Ena stunden ser jag det som något positivt men tänker i nästa stund att det är säkert min störda hjärna som får för sig saker.

Nu blir det välling! (för mig alltså, mums!)

1 kommentar:

Sara sa...

Gud va läskigt, det var precis som du beskrev hur jag känner mig. Jag känner mig också unken. Kvalmig på något sätt.
Lite halvillamående, ont i magen, men inte molvärk eller magknip.

Jag hoppas vi inte inbillar oss utan att vi får varsitt plus!

Kram