måndag 18 april 2011

Ridtur vid havet och sol på altanen

Vilken underbart härligt vårdag det har varit idag! Dagen började inte så trevligt med cellprov på barnmorskemotagningen. När det gäller vaginala undersökningar så har jag inget problem med det när det handlar om ett framtida graviditet eller VUL. Cellprov är aldrig roligt och jag tycker det gör ont när de kör med den där skrapan.


Efter det började min härliga vårdag med en ridtur till havet. Min häst gillade vattnet idag och gick ut så långt så jag blev blöt om fötterna. Hon fick nog lite vårkänslor!

När jag kom hem var det såå skönt på altanen. Planterade om alla mina plantor (tomater) och solade en stund.

När Olle vaknade lekte vi i trädgården en lång stund. Han ska upptäcka allting och leksaker behövs inte. Skottkärran och att gömma sig bland vinbärsbuskarna var dagens aktiviteter.

Inget utslag på stickan idag heller (dag 13). Nu närmar det sig, det kan bli imorgon men jag tror nog egentligen att det kommer att bli på ons eller tor. Den som lever får se!!

1 kommentar:

IVF-Karusell sa...

Ja det är märkligt hur det både känns som bebis kom igår, men samtidigt som tiden rusar på. Helt galet men häftigt att få ta del av! :)