tisdag 12 april 2011

Nu är jag tillbaka

Oj vad längesen jag skrev på bloggen. Kanske var tanken att inte skriva igen men suget har kommit tillbaka. Nu har Olle blivit 18 månader. Helt sjukt vad tiden går fort. Jag och min gubbe gifte oss i januari så nu är jag fru. Även det helt sjukt men underbart! Anledningen till att jag dras tillbaka hit är att vi nu har påbörjat vår nya resa mot ett nytt mirakel. Om ett par veckor kommer våra små embryon som finns i frysen på Sahlgrenska tinas upp. Vi är nervösa och spända inför detta men det känns ändå inte på långa vägar som det gjorde förra gången. På lördag är jag på dag 11 i cykeln och då ska jag börja testa med stickor! Kram på er!

2 kommentarer:

Sara sa...

Åhh vad roligt med ett inlägg.:-) Då följs vi åt åter igen. Jag ska börja testa m stickor på torsdag.
Grattis till bröllopet också!
Kramar

IVF-Karusell sa...

Heeeej! Du det var fanimej inte igår! Ett år sedan du bloggade sist. Som man undrat vart du tog vägen. Grattis till bröllopet! Vad spännande med syskonförsök! <3

Kram