söndag 26 april 2009

11+5 Redo för ännu en arbetsvecka plus massa annat

Nu kommer det bli en intensiv vecka. Nästan varje dag är fullsmockad och i eftermiddags kände jag i magen att nu är det för mycket igen.
Även om jag kommer låta Mysla vila så blir det fullt upp.
På fredag firar en utav körerna jag är med i 15-år och vi ska ha stor fin fest i Göteborg.
Inför detta är det repetioner både i morgon och på onsdag.
På Valborg sjunger jag in våren med min nya kör här på Orust och jag måste hinna lära mig massa stycken.
Allt är självklart jättekul och det är självförvållat, jag vet! Samtidigt som jag se fram emot allt är jag orolig för att känna mig stressad.

Veckan därpå kommer nog lugnet infinna sig, förhoppningsvis.
Då är det dags för det viktiga ultraljudet!!!

När det gäller graviditeten mår jag bra. Dagarna går framåt, det sticker och drar men inte så att det smärtar. På kvällen är jag småmullig, på morgonen en sticka.....jag längtar tills jag får en riktig mage..

1 kommentar:

Maja sa...

...och jag längtar efter att träffa dig!!! fredag kommer bli så himla kul!!! kram.