söndag 5 april 2009

8+5 Trött efter körhelg

Efter 2 dagar på en liten gård mellan Borås och Vårgårda är jag helt slut.
Ser bara fram emot att gå och lägga mig igen trots att jag har sovit ända sen jag kom hem i eftermiddags.

Jag lurade alla. Jag hade med mig mitt alkoholfria vin i en annan flaska och skyllde på att jag tagit det ur en bag-in-box. Det var inte särskilt gott men det gick ner. När de runt omkring mig började bli berusade var det nästan som om att det smittade av sig på mig trots att jag visste att det inte var en tillstymmelse till akolhol i!

Det blir väldigt intensiv på körhelger och man har verkligen inte en stund för sig själv. Det var nog tack vare det som det gick så bra. Jag tillät inte tröttheten att smyga fram men jag gick och la mig hyfsat tidigt och sov som en stock!

Nu ser jag fram emot ett härligt påsklov!! I morgon ska jag hämta Mysla och på tisdag är det dags för inskrivning!! Nu händer det grejer!!

3 kommentarer:

IVF-Karusell sa...

hej tjejen! vi är i exakt samma tid, 8+5 :)

När är ni beräknade enligt ultraljudet?

hur mår du?

kram j

Jeckan sa...

Härligt att se siffrorna växa mer och mer =)

Maja sa...

Du är så bra!!! Kram M.