måndag 13 april 2009

9+6 Nu är påsklovet slut för denna gång

Efter en dryg veckas ledighet är det i morgon dags att börja jobba igen. Jag är inte motiverad för fem öre. Det känns riktigt tungt, tyvärr. Jag älskar verkligen mitt jobb i skolan men just nu är inte suget så stort.
Det positiva med att jobba är att tiden går fort och det vill jag verkligen att den gör..

Imorgon går jag in i vecka 11. Känns helt underbart att man har kommit så här långt.
Illamåendet är nästintill borta fast med vissa maträttar är det fortfarande bom stopp, som lax tex. Det sticker och drar i magen och jag försöker hela tiden intala mig själv om att det är något positivt. Järntabletterna som jag har börjat ta varannan dag gör att det blir svårt med 2:an men det kan jag leva med. Brösten ömmar inte särskilt men kliar desto mer. Känns som myggbett ibland, särskilt när man har duschat. Det syns inget något på magen ännu förutom lite svullnad på kvällen och jag har inte gått upp något i vikt sen inskrivningen.

Nu ska jag förbereda min arbetsdag och packa ridgrejer så att jag kan åka direkt till Mysla efter att jag har jobbat klart.

Vecka 11, here we come!!!

Inga kommentarer: