lördag 19 maj 2012

Hungrig och illamående samtidigt-ingen kul combo..

Konstigt, inga blogginlägg sen i torsdag. I mitt huvud så har jag skrivit flera stycken men uppenbarligen inte i verkligheten.
Det har varit och är en skön långhelg. Jag har förberett mycket inför min bästa kompis bröllop som äger rum nästa helg, då jag dessutom är tärna! Förutom det har jag varit väldigt illamående och det har varit svårt att äta. I går köpte jag hem fullkornsvälling och har i huvudsak levt på det dem senaste dagarna.

Även om jag njuter så får jag lite panik när man aldrig kommer ifrån det, förutom i sömnen och det är så skönt. Det konstiga är att samtidigt som kväljningarna sitter i halsen så är jag vrålhungrig och jag vill verkligen äta. När man har "vanlig" magsjuka känner man ju ingen hunger men det gör jag nu.

Längtar med skräckblandad förtjusning till torsdagen ultraljud.
Hoppas att vi får se den där lilla pricken som slår. Jag vill, jag vill, jag vill!!!!

Inga kommentarer: