måndag 28 maj 2012

Svårt att arbeta

Sitter på jobbet nu. Det är riktigt svårt att arbeta. Jag mår konstant illa hela tiden samtidigt som jag är hungrig hela tiden. Ingen rolig kobination.
Jag har ångest varje morgon för att jag inte vet hur jag ska fixa dagen.
Det enda jag kan få i mig utan massa kväljningar till följd är välling.
Känner att kroppen börjar bli trött och långsam på något vis. Jag behöver mat..
De tre veckorna som är kvar innan sommarlovet innefattar 2 musikaler och en skolavslutning och jag har ansvar för allt. Ge mig styrka, för jag har ingen aning om hur jag ska klara detta.

Pratade med en kollega som vet och hon sa att stanna hemma någon dag ibland om det känns för mycket och jag börjar att fundera på det. Samtidigt behöver eleverna sina lektioner för att hinna lära sig låtarna de ska sjunga på skolavslutningen.

Vill ha sommarlov nu!!!!!

Inga kommentarer: