fredag 4 maj 2012

Inget kul

Tror inte alls på detta nu. Bruna flytningar på pappret, precis som varje månad innan mensen...

Nu till ni, kära vänner som jag fått veta fortfarande läser min gamla blogg.
Tack för gratulationerna men eftersom ni följt oss så tar ni nog inte ut något i förskott precis som vi inte gör.
Jag vill att ni även tänker på att man ofta har större behov av att skriva av sig när man inte mår så bra. Detta betyder inte att jag är ett vrak som mår dåligt hela tiden.
Såklart vi kommer att bli besvikna om detta försöket inte blir något samtidigt är det något vi har varit förberedda på.

Några dagars sorg ska vi ha och sen är det adoption som gäller!

Kram på er alla!

1 kommentar:

Alice sa...

Blev så glad av att läsa att ni fått plus på stickan! Vet inte om jag vågar gratta dock med tanke på att du känner som du gör. Men jag hoppas så innerligt att du har fel och att allt går bra ändå. Hoppas hoppas hoppas!!! Du har mina tummar och tår, men det behöver kanske inte sägas. Stor kram!