söndag 7 juni 2009

17+5 Första sparkarna

Jag tror att jag har känt de första sparkarna.
Det hände i för några dagar sedan när jag satt i bilen. Bilbältet satt nog åt lite och helt plötsligt kändes det som små kickar innefrån. Det var inte så många, kanske 6 stycken.
Dagen efter kände jag samma sak under en engelskalektion när barnen tittade på en film.
Helkonstig känsla, kan liksom inte tro att det kan vara sant men vad skulle det vara annars.

Igår var jag på tjejkväll i Åsa och då berättade en kompis att det var precis samma sak för henne, i bilen, då bilbältet tryckte på.

Imorgon är det dags-UL.
Klockan 9 ska vi vara på NÄL-sjukhus.

Jag vill inte vara orolig och nervös men det är svårt att komma undan. Känner mig dock lugnare denna gång jämfört med det i v.14. Ska samtidigt bli helt underbart att få komma på ännu ett "studiebesök"!!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Vad roligt! Det måste vara så härligt att känna små sparkar!

Massor av kramar från Jessica

MochM sa...

Visst är det härligt? Och konstigt!
Jag kände dom första i vecka 20 tror jag, nu i vecka 28 tycker jag fortfarande det är aningen alienlikt och helt fantastiskt!