fredag 26 juni 2009

20+3 Sommar, sommar och sol....

Vilket underbart väder det är just nu. Runt 25 grader varje dag och strålande sol.
Det ser ut som skit här hemma och gräset är alldeles högt i trädgården men vad gör väl det när man kan vara ute med båten.
Att vara ute hemma är det inte tal om för det är så hett så man faktiskt nästan får panik.
Svalkan på havet däremot är helt underbar.

I förrgår tog jag mina två första dop, käringdopp skulle nog många säga då jag inte doppade huvudet....kanske badar jag på "riktigt" idag!!

Hicken sparkar varje dag och det känns lika betryggande varje gång.
Efter att ha gått över halva tiden har jag faktiskt så smått börjat räkna ner.
Känns helt fantastiskt!!

Njut nu av härliga sommardagar och glöm inte att smörja in er!

1 kommentar:

Sara sa...

Åhh, vad mysigt det låter. Njut av ledigheten, det är du värd!

Kram Sara