onsdag 3 juni 2009

17+1 Inte långt kvar nu..

Ny månad-sommar
Ny vecka-18
5 dagar kvar till UL
Snart bara än vecka kvar att jobba!!

De senaste dagarna känns det som om magen har växt till sig lite, det hör jag från olika håll.
Vad min familj säger kan jag inte riktigt lita på eftersom de vet hur jag känner och kanske säger det bara för att vara snälla.
Gubben säger att han är ärlig och att det är skillnad så även några kollegor (som inte vet om mina nojjor).
Hoppas att jag kan släppa detta något om allt ser bra ut på ultraljudet.
Kommer snart lägga ut den senaste månadens magbilder...men då måste ni lova att vara ärliga!!

Dags att åka till jobbet för en utedag med barnen. Hoppas att solen får vara framme hela dagen!

3 kommentarer:

Maja sa...

Jag ska vara ärlig! Jag såg redan förra gången vi sågs ju, eller iaf när du påpekade att jag skulle titta! Pöss på dig!

Sara sa...

Klart vi är ärliga!

En dag smäller det till och då kommer du förmodligen undra vart den kom ifrån.:)
Men jag förstår din längtan efter magen, jag hoppas jag får en efter sommaren! :)

Ta hand om dig!
Kramar

MochM sa...

Roligt med magbilder, ser fram emot det!