torsdag 18 juni 2009

19+2 Blåsigt och dåligt humör

Imorgon är det midsommar, hoppas att det inte kommer att blåsa som det har gjort idag. När jag och Mysla var på promenad ven det riktigt i träden och det lät som om de skulle gå av. Jag var räddare än hästan. Hon traskade på bredvid mig och brydde sig inte ett dugg. Jag gick och sjung för mig själv, hästen verkade gilla det och jag hoppas att Hicken gjorde det med.

Sparkarna har blivit fler för varje dag som går. Ibland känns de starkare än innan. Det är så härligt samtidigt som det känns knasigt att det finns något där inne...lite som en alien...eller vad det nu heter!

Mina humörsvängningar har de senaste dagarna varit fruktansvärda. Stackars gubben, han har det inte lätt. Jag tjafsar om minsta lilla tex att gubben inte tyckte att den där hatthyllan som jag gillade på MIO var alldeles för stor för vår hall. Det såg ju jag med att den var men jag blev ändå sur.

När jag kom till hästen blev allt mycket bättre och nu känner jag mig som vanligt igen!!!
Hoppas att det håller i sig.

GLAD MIDSOMMAR

Inga kommentarer: