måndag 15 juni 2009

18+6 SOMMARLOV

I förmiddags jobbade jag mina sista timmar på skolan. Nu väntar ett 8 veckor långt sommarlov. Det känns helt underbart.
Min rektor önskade mig glad sommar och sa till mig att växa och frodas....det är precis det jag har tänkt göra.

Lite trädgårdsarbete har jag också hunnit med idag men jag blir så himla trött med en gång.
Kondisen är inte vad den borde vara.

Har inte känt av Hicken så tydligt de senaste dagarna förutom någon enstaka spark men jag tycker själv att magen växer nu.

Det känns helt overkligt att jag i morgon går i vecka 20. Snart har halva graviditeten gått! Jag får titta på mina ultraljudsbilder varje dag för att förstå och övertyga mig själv att Hicken är där.
Jag längtar efter fler och tydliga sparkar!!

Om en vecka är det dags för besök hos barnmorskan igen. Jag hoppas att jag får höra hjärtslagen då!!

2 kommentarer:

zygoten sa...

Vecka 20!! Det är galet så fort tiden går. Ha ett riktigt skönt sommarlov. /z

Sara sa...

Det är sjukt vad fort det går. Jag tycker det var nyss som du skrev här att du fått ett plus, men som dom säger, "tiden går fort när man har roligt" :).

Ha en riktigt riktigt skön sommar nu.

Kram