lördag 3 oktober 2009

34+4 Barnkammaren tar form

Idag har gubben och mammsen tapetserat i den blivande barnkammaren medan jag har hejat på med kritiska ögon hehe....
De har varit väldigt duktiga och det kommer att bli riktigt fint. Bildbevis kommer så snart det är klart.
Mamma sover över till imorgon då de hoppas bli klara.

Nu längtar jag så grymt mycket till på tisdag. Då är det dag för återbesök på sjukhuset och förhoppningsvis får vi veta om det blir kejsarsnitt eller vaginal förlossning.
Det kan till och med bli så att jag får börja jobba ett par veckor.
Det hade varit konstigt att gå tillbaka till jobbet nu när det är så kort tid kvar men ser allt bra ut så lär de ju inte sjukskriva mig.
Det som tyder på en vaginal förlossning är att jag inte har blött något på flera veckor. Dock kan ju detta även bero på att jag har tagit det väldigt lugnt den senaste tiden.

Vi får väl se vad de säger men spännande kommer det att bli!!

Jag har de senaste dagarna varit lite förkyld. Blev först orolig för den beryktade svininfluensan men eftersom jag inte har någon feber så lär det inte vara fallet nu.
Nu ska jag dricka min kvällvälling och gå och lägga mig! Natti natti!

Inga kommentarer: