torsdag 8 oktober 2009

35+2 Bobybutter

Fick en fråga från Erika om jag har smörjt in magen med något för att undvika bristningar.
Visst smörjer jag, varje morgon men jag vet inte om det är orsaken.
Vad jag hört så är det väldigt individuellt. Man kan vänta tvillingar utan att få en enda bristning eller vänta ett barn och få massor.

Vill ändå tipsa om min Body butter som magen får en dos av varje dag. Den luktar ljuvligt och är väldigt skön att ha på kroppen. Man bli sååå mjuk!!
Att den sen sägs vara bra mot bristningar är bara ett plus.

1 kommentar:

Sara sa...

Hihi, ja, jag skulle kunna åka 26 mil om dagen under hela graviditeten bara för att lyckas.. plus att jag tyker det är rätt mysigt att sitta i bilen och bara tjöta och lyssna på musik..

MEN det är ändå sjukt att man får åka så långt för något så simpelt.. men hörde att dom håller på att ordna med "samarbetspartners" runt om i landet för att man ska kunna göra rutinundersökningarna på närmare håll.

Men men, i slutändan spelar det ändå ingen roll.

Fiiin mage som vanligt måste jag ju säga också. Den börjar bli jäkligt stor nu alltså.. vet du hur du ligger till jämfört med det "normala"?

Kramili kram