fredag 16 oktober 2009

36+3 Magbilder


Vecka 37

Här kommer något försenade magbilder. Börjar förstå att det inte kommer så många fler nu.
Det börjar bli spänt kan man säga och det kliar en del. Hela magen känns typ som ett myggbett..hehe...

Idag har jag varit hos mamma och blivit ompysslad hela dagen. Jag har världens bästa mamma!!!
Hon hämtade till och med vatten att dricka när jag låg i badkaret och bubblade. Helt underbart!
Det är så synd att man inte har något badkar här hemma för det är så avslappnande.
Hicken höll sig väldigt lugn så länge jag befann mig i vattnet, kanske tyckte h*n att det var lite varmt. Efteråt var jag nämligen ganska röd men det är så det ska vara!!





3 kommentarer:

Alice sa...

Vad härligt att bli ompysslad av en snäll mamma! Magen är riktigt stor nu, och jättefin. Snart är det dags, spännande! Tänk vad tiden går fort, tycker det känns som det var alldeles nyss som du plussade. Kram!

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Himmel så vacker mage! Snart är er klimp här :-) Så spännande dså!

Önskar all lycka med BF & snitt!

Kram Ninna

MADELEINE sa...

Ska vi ha samma dag?? :-o Hihi..