söndag 18 oktober 2009

36+5 Hoppas att nästa vecka går fort!

Det känns verkligen som nedräkning nu även om den 30 oktober inte är helt spikat ännu.
På tisdag vet vi säkert då det är dags för det sista ultraljudet innan BF (det måste man väl våga hoppas på nu i alla fall). Det måste vara typ åttonde ultraljudet nu. Helt sjukt egentligen. Vanligtvis gör man ett, kanske två men men... Det spelar ju ingen roll, vi har ju verkligen hunnit spana in Hicken.

Jag börjar faktiskt bli trött på att vara gravid men jag försöker njuta. Det kan vara enda gången som jag bär på ett barn och då vill jag ta vara på varje sekund!

2 kommentarer:

Sara sa...

Ja, jag vet, men ska nog kunna avstå i nio månader utan problem. :) Det blir nog värre med alla ostar som man inte får äta, ÄLSKAR mögelost och brieost etc.

Hoppas din helg varit bra och att du var bra besked på tisdag!

Kramar Sara

IVF Karusell sa...

Hej tjejen! hur går det för er- vad sas på ultraljudet! Om det blir snitt är det ju verkligen inte långt kvar nu :)
kram!