måndag 10 oktober 2011

Ruvardag 10 Då var det dags för den psykiska terrorn..

Usch och fy. Nu känns det inte alls bra.
Har precis kommit hem efter en riktigt lång dag på jobbet.
Arbetsdagen slutade kl 19 och efter det gick jag till kören (som är på skolan) och har sjungit tills nu.
Känner mig helt död i kroppen.

Undereftermiddagen har jag börjat känna av molvärk och det känns lite som träningsvärk i övre låren, knepigt.
Känns som om mensen är i antagande och jag vill bara sååå gärna att den ska komma när jag är hemma.

Är så sjukt orolig för hur jag kommer att känna om jag får det i skolan. Kommer jag orka möta eleverna efteråt. Snälla, snälla är den på väg så kan den ju lika gärna komma inatt.

Har läst hur det har känts tidigare gånger, både med Olle och FET:en i våras som inte blev någon graviditet. Det har varit ungefär samma båda gångerna så vad f-n ska jag gå på??? Vill veta nu!!

Funderar på om jag ska ta ett test imorgon även om det är alldeles för tidigt. Då kommer det säkert visa negativt i vilket fall och då kanske det känns bättre och jag är mer förberedd om mensen kommer.
Samtidigt vill jag vänta...

Nu ska jag ta en Alvedon och lägga mig. Hoppas att natten blir lugn..

1 kommentar:

MochM sa...

När jag var precis nygravid den här gången strålade det ut i benen på mig. Så som vanligt. Alla tecken kan vara negativa. Men också positiva.
Hoppas du får sova gott i natt och att ruvartiden springer iväg så du får testa snart!