söndag 9 oktober 2011

Ruvardag 9 Försöker plugga..

... men det går väl sådär.

Musikteorin börjar bli riktigt svår nu och jag undrar varför jag funderar på om jag kommer klara det eller inte.
Är tvungen att läsa upp mina poäng i musik för att kunna bli legitimerad musiklärare. Detta är ganska vikigt nu eftersom jag jobbar på just en musiklärartjänst. Måste klara kursen.

Nu är det svårt att inte tänka på ruvningen trots att jag känner nadda. Lite öm i brösten men det har jag ju varit sen äggplocket. Borde det inte kännas något nu?

Vet inte hur jag ska ta mig igenom nästa vecka. Tänk om mensen kommer på jobbet, hur ska jag då kunna möta eleverna som om inget har hänt. Vet ju inte alls hur jag kommer att reagera.

Usch, jag vill inte..
Vill bara krypa ner i sängen och ligga där tills nästa lördag då vi vet..

Inga kommentarer: