fredag 21 oktober 2011

Olle 2 år

Igår fyllde vårt älskade mirakel 2 år.
Kan inte fatta var tiden har tagit vägen.
På ett sätt känns det så samtidigt så känns det som om det inte finns någon tid innan Olle.
Tänk, för 2 sedan låg jag på BB med en lite nyfödd bebis och nu sover han i sin nya säng och har blivit riktigt lång. Idag har han dessutom börjat räkna. Han sa "ah ah de" och sen slängde han sig i sängen. Om och om igen... Helt underbart!

Imorgon blir det kalas hela dagen. Både för Olle och även för mig som fyller 30.
Lite åldersnojja har jag men jag hoppas att dagen ska flyta på bra...

Nu ska jag njuta av mina sista timmar som 29-åring.


I onsdags pratade jag med Carlanderska. Samtalet gick ganska fort. Vi kommer köra på igen nästa månad. Samma medicin och mängd för mig.
Dess värre berättade hon att man kunde se att gubben hade förhöjda vita blodkroppar i sitt spermaprov (konstigt att vi inte fått veta det tidigare, kom jag precis på) så han måste äta antibiotika i 20 dagar inför nästa uttag.
Det kan visst påverka våra chanser även om hon sa att de tog bort de spermier om var påverkade.

På något vi känns det skönt med något konkret som vi kan göra något åt.

Trevlig helg alla och hipp hurra för mig och OLLE!!!

1 kommentar:

IVF-Karusell sa...

GRATTIS till OLLE på 2-årsdagen och GRATTIS på 30årsdagen!