tisdag 11 oktober 2011

Ruvardag 11 Olle sjuk

Efter en orolig natt då jag vaknade flera gånger kallsvettig med molvärk har jag nu tagit igenom mig den här arbetsdagen. Det har faktiskt varit helt ok.
Har varit nervös för varje toabesök men det är oundvikligt.

Molvärken finns där och den kommer och går hela tiden.
Jag vill så gärna hoppas men det är svårt..
Känns bara som om att jag går och väntar på mensen men det är väl självförsvar på något vis.

Olle var lite hostig imorse och vid 12 ringde de från förskolan.
Gubben fick hämta honom tidigare och nu har vi en sjuk liten kille här hemma.
Det är såklart tråkigt att han är sjuk men samtidigt känns det väldigt skönt att få vara hemma och vabba imorgon.
Kommer det som jag inte vill ska komma så är jag iaf hemma!

Jag håller mina tummar hårt för oss.
Tänk om det kunde gå vägen...hoppas hoppas...

Inga kommentarer: