onsdag 22 februari 2012

Ruvardag 2 - Shopping i gbg

Känns skönt att gårdagen är avklarad så att man kan börja njuta av sitt sportlov.
Idag har jag och min närmsta vän varit i gbg hela dagen. Massa tjejsnack, fika och shopping. Kan inte bli bättre!

Har försökt att inte tänka på så mycket som kanske händer inne i livmodern just nu och det har gått hyfsat bra iaf. Det är idag som blastocysten ska "kläckas" och sedan fästa sig fast i livmoderväggen.
Jag HOPPAS att den har gjort det.
I lördags träffade jag en mamma i min mammagrupp som har ett provrörsbarn sedan två år och nu väntar nästa.
Hon sa att hon kunde känna hur embryot fäste och hur hon sedan var helt säker på att hon var gravid.
Kan det vara så??

Jag har iaf inte känt någonting och gjorde inte det när jag blev gravid med Olle heller.
Så hoppet lever kvar...några dagar till!

Min testdag är lördagen den 3 mars. (Ruvardag 12)
Samma helg ska vi på adoptionsutbildning.
Hur än resultatet blir så blir det en knepig helg.

Inga kommentarer: