lördag 25 februari 2012

Ruvardag 5 - Snart är sportlovet slut

Dagen har spenderats hos ett litet födelsedagsbarn som fyllde tre år. Mysigt med kalas!
Efter det blev det en tur till IKEA. Usch jag gillar verkligen inte den affären, på något jäkla vänster börjar jag och gubben alltid tjafsa när vi är där, om småsaker som blir sååå stora... dumt..

Nu närmar sig lovet sitt slut och på måndag är det dags att ta emot barnen på skolan igen.
Det kommer bli en tung vecka och toalettbesöken kommer att vara en plåga som jag inte ser fram emot.

Känner mig pessimistisk igen och tänker mycket på nästa helgs adotionsutbildning. Såklart att det inte kommer att gå, varför skulle vi ha tur. Vi borde tacka och bocka åt att vi fått Olle och gå vidare...eller??

Frågan är nu om man ska vänta ända till lördag innan man testar, borde det inte synas tidigare??
Nästa lördag är det ju 17 dagar sen befruktningen skedde.
Blir svårt att hålla sig..

1 kommentar:

ekke sa...

jag känner igen mig i dina tankar. Vi satte in vårt embryo i måndags, på fredag får vi svar. Tankarna hoppar förtvivlat mellan hopp och hopplöshet.

det sm känns bra denna gång är att man, i och med adoptionsmöjligheterna, vet att vi kommer att lyckas, någon gång.

Håller tummarna för er! När har ni officiell TD?