måndag 20 februari 2012

Sportlov och väntan

Idag börjar ett efterlängtat sportlov för mig och gubben och Olle.
Dessvärre hinner man ju tänka en del när man är ledig.
Jag har varit och ridit, sovit en stund med Olle och sitter nu och läser bloggar.
Vill att det ska bli tisdag kl 14 och att vi sitter på Carlanderska och VET att det finns en blastocyst.
Kan vi inte bara skjuta fram klockan ett dygn.

Jag har verkligen blivit en pessimist när det gäller allt vi går igenom.
Gubben planerar morgondagen som om vi kommer att åka och jag svarar honom med "OM vi åker.."
Jag kan inte tro på detta fast jag vill så gärna.

Håll alla tummar och tår för det lär vi behöva..

2 kommentarer:

MochM sa...

Håller med gubben, klart ATT ni åker. Håller tummarna klockan 14 imorgon!!!

IVF karusell sa...

Kör försiktigt imorgon när ni åker in! Lycka till! ♥