onsdag 14 mars 2012

Från tärnklänning till sex....hur gick det till?

I dag har jag varit föräldraledig och spenderat största delen av dagen i gbg för att leta efter en tärnklänning.
Min allra bästa vän gifter sig på pingstafton och jag har fått den stora äran att vara tärna.
På NK fann vi den och den är hur fin som helst, och dyr men det får jag leva med..

Min vän är verkligen den bästa man kan ha. Hon har funnits vid min sida under hela IVF svängen och även innan det gick så långt. Tänk vad många år det har pågått nu egentligen, denna barnverkstad.
Vad har det normala sexlivet tagit vägen egentligen, det undrar jag..??

Även om vi vet att våra chanser att lyckas på naturlig väg är minimaliska så finns tanken där.
Nu är det mitt i månaden, då måste vi ju ändå försöka eller...
Så har man då sex även om man kanske i det tillfället inte alls är särskilt sugen men tänk om....kanske har jag ägglossning just nu ... kanske kan det gå..... det har ju faktiskt gått en gång...
Jag bli tokig på det ibland. Kan man inte bara släppa det och gå tillbaka till hur det var innan. Frågan är om det är möjligt?????

Vad tror ni???? Det kan ju inte bara vara vi som har det så här......eller.....

Inga kommentarer: