tisdag 13 mars 2012

Hästförsäljning

Mitt i alla funderingar kring adoption och IVF är det dags för mig att dra igång försäljningen av min älskade islänning Mysla. Bestämde mig i slutet av förra året för att sälja men sånt här tar tid både emotionellt och praktiskt. Det har varit ganska dött på försäljningsfronten under vintern men med värmen dyker förhoppningvis köparna upp.

På söndag ska jag maila Myslas tidigare tränare som ska hjälpa mig med försäljningen.
Jag måste ta bilder och försöka skriva ihop en annons. Sen ska man dessutom tänka på pris.
Känner att det viktigaste är att hon kommer till en bra ägare som vill satsa på henne och kanske ta föl.
Priset känns just nu mindre viktigt men det hade känts skönt om man kunde få tillbaka det man köpte henne för.



I måndags postade vi papper om medgivandeutredning till kommunen. Det ska bli intressant att se när dem hör av sig. De skulle göra det i god tid lovade vår utredare! Hoppas på det!


Inga kommentarer: