måndag 19 mars 2012

Tid för medgivandeutredning

I dag kom ett brev med posten med alla tider inför medgivandeutredningen.
Det kommer att bli fem besök plus ett hembesök. Första träffen är den 16 april.
Det stod även att det ibland blir fler träffar men det kommer vi i så fall bestämma efterhand.
Nu närmar det sig. Känns ändå skönt att det är några veckor kvar så man kan landa i det.

Det jobbiga är att nästan alla tider är på förmiddagen, då man såklart är på jobbet.
Det kostsamma börjar redan nu kan man säga.
Tyvärr måste vi ringa och ändra två tider som verkligen inte går. Hoppas att det går att lösa!

Olle plutten är sjuk. Han har haft 40 graders feber och hosta hela helgen. I kväll har han även börjat få utslag på kroppen. Jag misstänker att det är scharlakansfeber. Det går nämligen på hans förskola.
Vi får väl se hur han mår i morgon annars kanske det blir ett besök till farbror doktorn..

4 kommentarer:

Rajsiin sa...

Hej.
Nu tar jag mig tid att titta in på din blogg. Tidigare har jag suttit på telefon och då är det så krångligt tycker jag :)

Spännande att utredningen kommer igång nu. Det ska bli spännande att följa!

Jag har inte tänkt på att så många arbetsdagar blir lidande under utredningen. Ännu mer pengar som försvinner där alltså. Givetvis för det man vill allra mest såklart!

Är det ok att jag länkat till dig på min blogg förresten?

ekke sa...

Härligt att ni vet när ni ska få sätta igång och att ni vet hur mycket det blir. Vi ska bestämma i morgon när alla träffar ska vara.

Kul att följas åt med någon annan :)

Jessica sa...

Hej hej! Halkade på nytt in på din blogg och ser att ni försöker bli med syskon. Vi logger också i startgroparna ( åtmonstone i tankarna) och hoppass på ännu ett ivf-mirakel inom snar framtid. Önskar er all lycka till och massor av kramar!

Pez sa...

Åh vad kul att höra från dig Jessica. Dags att börja blogga lite igen då så att jag kan följa er resa! Kram