söndag 3 maj 2009

12+5 En intensiv vecka till ända

Puh, vilken vecka!
Jag känner mig helt slut i kroppen.
Efter en massa jobb, extra rep, valborgsinsjungning och 15-årsjubileum är denna vecka till ända.
Det har varit väldigt roligt men otroligt intensivt.
Jag skulle behöva vara ledig en vecka för att vila upp mig efter detta..

Snart ska jag åka till Mysla för en promenad ner till havet. Det ska bli skönt!

För ett par dagar sen fick jag reda på att en vän i kören också väntar barn. Jag har haft det på känn och tyckt mig se en lite mage men jag har inte vågat fråga. Tack vare att en annan körmedlem (som både visste om min och hennes graviditet) råkade försäga sig om att vi båda skulle ha alkoholfritt på jubileét, så fick vi veta.
Det skiljer bara 3 veckor mellan oss. Roligt att ha någon nära som man kan följas åt med!!

Illamåendet håller fortfarande i sig när jag äter och vissa dagar äter jag bara bröd och grönsaker. Varm mat är skitjobbigt. Jag kämpar varje dag för att få i mig lite men det är riktigt jobbigt.
Men jag klagar såklart inte...hehe...

Nu är det bara 4 dagar kvar till UL. Längtar.....

1 kommentar:

karro sa...

Vad skönt att du kommit förbi v 12 nu! Ultraljudet var otroligt häftigt och en "milstolpe" tyckte jag!

kram Karro