tisdag 26 maj 2009

16+0 Sjuk

Efter en intesiv helg med kalas och dop har jag blivit sjuk.
Som tur var började förkylningen krypa på mig på söndag kväll, några timmar tidigare stod jag i Tjolöholms kyrka och sjön solo.
När jag skulle lägga mig kom även illamåendet. Jag upplevde det inte samma som när jag ska äta. (gravidillamående) utan mycket kraftigare.
Igår åkte jag från jobbet då det kändes som jag knappt kunde står på benen.
Sov resten av dagen...så skönt.
Febern och illamåendet känns bättre idag men förkylningen gör mig till ett "vrak".
Hoppas Hicken mår bra även om jag mår dåligt!

Vecka 17 startar idag. Helt otroligt egentligen, vi har kommit en bra bit nu. Yipee!!

Nu ska jag återgå till sängen..

1 kommentar:

Maja sa...

Krya på dig.

Varje ny vecka är ett mirakel i sig, det är helt fantastiskt att ni får vara med om detta. Hälsa familjen(!).