söndag 10 maj 2009

13+5 Storken har kommit

Idag fick en av mina närmsta vänner sin efterlängtade son, lilla Edvin.
Hon var beräknad till nästa torsdag men han ville komma tidigt!

När man får såna glädjande besked längtar man bara ännu mer..
Ett halvår är ju inte en evighet precis när man tänker på vad man har gått igenom men ändå....jag vill ha en liten nu!!

Idag sa gubben att han hade funderat på det där om att kalla "den där inne" för någonting.
Han tyckte att vi skulle kalla den "Hicken" eftersom första gången vi så honom var det just en hick.
Kanske inte världens gulligaste men det var gulligt att det var han som kom på det.
Så fortsättningsvis.....Hicken!!

2 kommentarer:

Sara sa...

Vilket gulligt namn, och gulligare blir det ju såklart när det är en karl som kommit på det. :)

Ha en bra dag,
Kram Sara

Maja sa...

Hicken, I love it!!! Får jag också kalla den det? Ses på onsdag vännen! Ibland rycker jag till när jag kommer på att det här är på riktigt, DET ÄR PÅ RIKTIGT!!! Jag är så glad för er skull!