fredag 22 maj 2009

15+3 Bilder trots liten mage

Jag har börjat ta bilder på magen vecka för vecka. Tog en bild när jag var i vecka 12 och så började jag förra veckan igen, då jag var i vecka 15. Ska försöka komma ihåg att ta ett kort varje vecka...då kanske det syns att magen växer trots at tjag själv ännu inte kan se så stor skillnad.
Ni kommer snart att få se bildbevis!!

Idag har jag och mammsen köpt blommor och planterat. Jag har under dagen haft lite ont i magen, nästan som småkramper. Blir såklart orolig med en gång. Så fort jag håller mig still känns det absolut ingenting. Tror kanske att man kropp försöker säga mig något?!
Det blir nog ingen Mysla idag... ska nog ta det lugnt resten av dagen.

Oron gör att jag längtar ännu mer till UL så att jag får se att allt förhoppningsvis ser bra ut. Bara 2 ½ vecka kvar..

2 kommentarer:

Jeckan sa...

Det där stämmer nog... Själv går jag ner i vikt och ser det inte själv men folk säger det åt mig så då får man väl tro på det =) Men bildbevis är aldrig fel. Och kul dokumentation av magen!

MochM sa...

Jag började ta bilder i vecka 16 och har tagit en varje vecka. Det är faktiskt roligt att se utvecklingen och säkert ett fint minne sen.
Ser fram emot att få se dina! :o)
Kram m.