torsdag 28 maj 2009

16+2 Mår bättre nu, magknip istället

Nu mår jag bättre och börjar förbereda mig på att arbeta veckans första och sista dag imorgon. Jag har föräldrasamtal som jag verkligen måste bli klar med så det är bara att kämpa på en dag och sen är det helg.

Igår kväll fick jag som magknip i magen, särskilt när jag rörde på mig. Satt jag still i soffan kände jag ingenting. Det var samma imorse, när jag vaknade-ingenting, men när jag skulle resa mig upp kändes det igen.
Hoppas att det är för att det växer därinne men så fort man känner något ovant blir man ju ett nervvrak. Jäkla psyke-det hade kunnat vara lite stabilare om jag säger så...

1 kommentar:

MochM sa...

Jag har också haft magknip till och från under tiden. Har fått höra att det är normalt. Oftast kommer det som något hålliknande om jag går efter att ha ätit. Men ibland kommer det helt oprovocerat också.
Fattar verkligen oron, man önskar den kunde ge med sig. Men som någon sa, nu ska du vara orolig i minst 18 år framåt ändå! :)
m.