fredag 28 augusti 2009

29+3 Besök på MVC igår

Det gick bra hos barnmorskan igår.
Jag har faktiskt gått upp 6 kg nu (har själv tyckt att jag gå upp så himla lite) och barnmorskan sa att det var bra och att hon trodde att jag skulle bli en 10-kilare.
Magen har också växt sen sist, nu var den 28 centimeter och jag följer kurvan.
Hjärtat slog i 140. Det minskar för varje gång men även det var helt normalt!

Jag pustade ut och sa att det var skönt att allt verkade så bra och då sa hon att allt negativt inte kan drabba mig. Tur är väl det tänkte jag, någon rättvisa får det väl vara.

Min deppighet har lagt sig lite nu. Jag var faktiskt i Gbg igår och träffade några kompisar, gubben var chaufför. Det var så skönt att sitta och prata och bara umgås. Härligt!!
Idag har jag faktistkt börjat titta så smått på bebiskläder. Har inte velat köpa något innan men nu börjar jag tänka att det kanske är dags.

Min jakt har börjat på Tradera men det finns verkligen hur MYCKET som helst. Man blir ju helt snurrig...vad ska man köpa egentligen....vad behöver man....som ni ser har jag en del att tänka på, vilket är bra så att tiden går....hehe

Nu ska jag och gubben se på film, Australia. Hoppas att den är bra!

2 kommentarer:

Sara sa...

Vad skönt att det äntligen är er tur att få lite icke-negativa besked!

Hur var filmen?

Kram

Sara sa...

Ja, snart smäller det. :) Jag hoppas att vi gör en "Pez", och lyckas på första försöket. :) Men försöker ju såklart att vara realistisk, men man drömmer ju...

Ha en skön söndag kväll!
Kramar