fredag 4 september 2009

30+3 Dagarna går långsamt

Det är långsamt här hemma, det händer inte mycket precis.
Det känns som om jag har gått in i "lägre tillstånd" där jag är väldigt lugn och inte gör mycket alls. Ibland kan jag ligga på sängen en timme och bara tänka på allt eller ingenting.
Känner ingen lust att läsa även fast jag har all tid i världen.
Väntar mest på att det ska bli eftermiddag så att gubben kommer hem.

Min svägerska var på besök i tisdags. Det var väldigt skoj att prata en massa. Ett avbrott i allt det lugna. I kväll ska gubben köra mig till gbg för det är tjejkväll. Det ska bli så skoj!
Jag har längtat hela veckan!!

Hicken har haft mycket hicka både i går och i dag. Jag har läst att hickan kan komma sig av att barnet tränar på att använda sina lungor. De får då hicka av ansträngningen! Det är himla mysigt att känna de små rörelserna. Ibland är det precis som om h*n blir irriterad på hickan och försöker då som en galning sparka sig ut, jäklar vad hårda sparkarna är ibland.

Inga kommentarer: