lördag 5 september 2009

30+5 Helg

Det är skönt med helg. Då är gubben hemma och det är lite liv i huset.
Han håller på med barnkammaren för fullt. I dag har han målat taket.
Det kommer att bli väldigt fint när det är klart!

Det var roligt på tjejkvällen i går. Det kan jag leva på länge!!

I morgon ska vi åka till Stenungsund och titta på ett babyskydd som jag hittat på Blocket.
Det är ett sådant som kan fällas till liggläge och som förhoppningsvis passar på vårt chassi.
Om den funkar till det så köper vi den för 500 kronor. Känns helt okej om man säger så!!

Vi ska även åka en sväng till Mysla. Jag har inte träffat henne på två veckor, saknar henne så mycket. Det är så synd att jag inte kan ta bilen själv för att träffa henne utan gubben måste åka med (han är inte riktigt världens mest hästintresserade person). Han gör det ju såklart men inte så ofta som jag kanske velat.

Tänk vad roligt allting kommer bli när Hicken väl kommer!
Efter ett tag är det så mycket som jag kommer kunna göra igen plus att jag har fått ett mirakel.
Det kan inte bli bättre!!

1 kommentar:

MochM sa...

Visst är det så, att snart kan du göra alla roliga saker igen plus att du då är stolt mamma till ett litet mirakel. Det är inte långt kvar nu!