onsdag 9 september 2009

31+1 Fotboll på TV

Tycker väl inte att fotboll är det roligaste som finns precis trots att gubben är en fanatisk Öisare, men nu har jag i alla fall på TV: n och kan lyssna lite svagt om det skulle hända något.

Dagarna går framåt sakta men säkert. Känns bara som om att det är så himla lång tid kvar.
Jag har varit ledsen över att inte kunna vara med på Magplasket (bad för höggravida) men jag förstår ju samtidigt att det inte hade varit så bra. Det är bara det att varje tisdag tänker jag att nu hade jag varit där om det inte vore för min jäkla moderkaka.

I går fick vi brev på posten med tider för föräldragruppen. Det ska bli roligt att ha det att se fram emot.
Vi fick även brev om information på NÄL-sjukhus inför förlossning och tid på BB. Jag tror dock inte att man får göra besök på själva förlossningen utan mer samtal inför.
Det ska också bli roligt!

Jag har börjat köpa lite babykläder, än så länge bara på Tradera. Det är helt sjukt vad mycket annonser det finns ute. Nu när man bara går hemma kan man verkligen passa på annonserna och göra riktiga fynd!!

3 kommentarer:

MochM sa...

Ja det är perfekt att fynda barnkläder på Tradera! Happy bidding! :o)

Anonym sa...

Hej!
Om du vill läsa fler bloggar så kan du gå in på bebistillverkning.bloggagratis.se
Vi är några som försöker/har lyckats bli gravida med hjälp av äggdonation utomlands som skriver där.
Välkommen!
Lisa

Ammiz sa...

Gillar också tradera! Får dock inte köpa mer bebiskläder för min fru nu... så jag ligger lågt med budandet ett litet tag. Hon får föresten också ofta höra att "vår" mage är liten, men folk tycker ju så mycket och den följer också kurvan perfekt.