torsdag 24 september 2009

33+2 Halsbränna och Ullared

Har varit barnvakt hela dagen åt en liten 5-årig pojke medan mina systrar och min mamma har shoppat loss på Ullared.
Jag hade skrivit en liten inköpslista till mitt syskonbarn som var med och hon har verkligen hittat allt det som jag ville ha! Så jag fick lite känslan av att ha fyndat!
Ullared i september månad är faktiskt en tradition i min familj och det kändes skittråkigt att inte kunna åka med. I så fall hade de väl fått köra runt mig i rullstol därinne och det hade ju inte varit särskilt roligt.

Sen de kom hit och hämtade lillgrabben har jag suttit och smaskat Toblerone och det ska säga att det har gett mig en sån sjuk halsbränna. Har aldrig känt så tidigare. Det bränner så man blir illamående.
Nu ska jag dricka min välling (som jag dricker varje kväll, bra för att få upp järnvärdet och mumsigt hehe) och sedan ta lite medicin mot halsbränna. Det är inte många gånger jag har tagit men just nu känns det nödvändigt för att jag ska kunna somna i kväll!

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej!
Måste bara höra hur det är med dig
eftersom du inte skrivit på några dagar så börjar man bli lite fundersam om den lilla krabaten har tittat fram redan..
Hoppas iaf att allt är bra med dig!