tisdag 1 september 2009

30+0 Magbilder



Vecka 31
Här kommer veckans magbilder!
Jag sitter just nu framför datorn i min nya datastol. Har haft ont i ryggen när jag suttit längre stunder framför skärmen, innan har vi bara haft en vanlig trästol...inte skönt!
Så idag åkte gubben till Jysk efter att ha jobbat hela dagen för att ordna detta till mig.
Han är så himla gullig!
Idag har solen lyst över Orust, så himla skönt.
Det känns inte som om solen tar så mycket nu men det är skönt att få svettas lite...hehe
Var det någon mer än jag som såg dokumentären som gick på 5:an precis nu?
Den som handlade om en kvinna med 14 barn, alla gjorda genom provrörsbefruktning, senast 8 på en gång.
Helt sjukt är det enda jag kan säga...helt sjukt!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Såg den dokumentären. där var det verkligen fullt ös 24 timmar om dygnet vill jag påstå.
Har lite svårt att förstå hur man kan skaffa så många barn samtidigt, vore ju så svårt att hinna ge den närheten som små barn behöver.

Alice sa...

Fin mage Pez!
Jag såg oxå det där programmet igår, helt sjukt! Kvinnan var ju läskig jag tror inte att hon var helt frisk faktiskt. Hon sa hela tiden att hon inte gillade uppmärksamheten samtidigt som hon log det där obehagliga leendet. Det var ju rätt tydligt att hon hade ett sjukligt behov av uppmärksamhet och att den uppmärksamhet hon fick bekostade hennes hus, alla nannys och så vidare. Creepy...

IVF karusell sa...

Mysmage! Tänk va, 30 veckor! Helt galet!

Jag såg en bit av programmet. Begrep inte riktigt allting eftersom jag inte såg från början. Hon sa vid något tillfälle att detta inte var något hon kunde hjälpa, men en provrörsbefruktning är man ju högst medveten om. Jag begrep inget och bytte kanal. Tyckte det var lite tragiskt...kram!