måndag 14 september 2009

31+6 Skönt med sång

Har precis kommit hem från ett körrep. Det är verkligen så härligt att sjunga.
Tiden går fort och man får rensa sina tankar och tänka på något annat.
Hicken gjorde sig påmind hela tiden och sparkade på därinne. Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte....
Jag kanske störde skönhetssömnen.

De senaste dagarna har jag haft många besök. Det kändes faktiskt som om förra veckan gick snabbare än vanligt. I torsdags var jag och hälsade på jobbet. Det var roligt att träffa eleverna och att själv få berätta varför jag inte var där. De satt snällt och lyssnade på min beskrivning.
Vet inte om de hängde med på moderkakssnacket men en kille räckte upp handen och sa:
"Men om den är i vägen så blir det väl kejsarsnitt?" Jag svarade att det vet jag inte än men det kan kanske bli så.
Jag fick polkagrisar av min kollega som hade varit i Gränna så de har jag mumsat på!!!

Från torsdag till söndag har jag haft besök av olika personer varje dag. Jag är verkligen glad över att ha kompisar och familj som kommer och hälsar på mig när man är bunden vid huset som jag är.

Denna veckan blir betydligt lugnare än den förra. I morgon går jag in i vecka 33. Helt sjukt när man tänker efter!!

1 kommentar:

niklas sa...

Nu finns FÖRE och EFTER BILDER på bloggen!!
Se själv skillnaden mellan 83.5 Kg och i skrivande stund 67 KG!

HTTP://NIKLASVIKT.BLOGG.SE

Syns det någon skillnad??
Skriv gärna en kommentar ;)