måndag 16 mars 2009

5+6 Olidlig trötthet

Jag visste inte att man kunde vara så här trött. Det som mest upptar min tid just nu är när jag ska få sova nästa gång. Idag när jag satt på skolan och hade konferans vid niotiden tänkte jag: Tänk om jag kunde lägga min sjal på bordet som huvudkudde och bara få blunda en stund.
Det är svårt att koncentrera sig på det man ska.

Eftersom det var studiedag idag kunde jag åka hem lite tidigare, raka vägen till sängen. Nu har jag sussat i en timme men känner mig ändå inte piggare.

Men som jag sagt tidigare, tro inte att jag klagar hehe.....
Jag njuter såklart också av symptomen!

3 kommentarer:

zygoten sa...

Håll ut! Zombiekänslan går över.
/kram z

Alma sa...

Tänk hur det är egentligen, alla dessa symtom...
Kram A

Hanna sa...

Jag vet hur det känns. En gång i höstas blev jag stående när jag klivit av bussen på väg hem. Jag kom ingen vart. Kunde inte ens koppla att jag borde börja gå hemåt... Jag var så trött så att hjärnan nog hade somnat. Haha! Kommer inte ihåg hur, men hem kom jag iaf tillslut. :) Kram Hanna