torsdag 12 mars 2009

5+2 Illamående och trötthet

Ikväll har illamåendet sköljt över mig.
Om jag minns tillbaka på min misslyckade graviditet kommer jag ihåg ett kvällsillamående.
Jag har sura uppstötningar, inte särskilt trevligt. Hoppas jag kommer att somna ifrån det.
För tröttheten är konstant så jag tror inte att det ska vara några problem.
I så fall är det helt klart en fördel att må illa på kvällen.
Borde man inte må illa på morgonen?

Idag har jag minskat mina proggisar, nu är det två om dagen istället för tre. På lördag och söndag blir det en om dagen och sedan slutar jag helt.

En arbetsdag kvar, sen är det helg igen. Så himla skönt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller verkligen tummarna att allt ska gå vägen!

Jag mådde aldrig illa, så jag vet inte...

Jessica sa...

Man räknar graviditeten från 2 veckor innan ÄP :-).

Roligt att höra att du också känner av saker och ting. Jag känner mig positiv igen och tror nog att det här kommer att gå vägen.

Det kommer det göra för oss båda!

Kram

Anonym sa...

Lycka till !!!
Vilken härlig blogg du har :)
Kram.