söndag 22 mars 2009

6+5 Promenad och hästtankar

Idag tog jag och gubben med oss picknick och cyklade ner till havet. Det var så himla skönt att komma ut och röra lite på sig. Havet såg kallt ut men fåglarna såg ut att trivas.

Tidigare i veckan var jag hos ägarna till islandshästen som jag vill köpa och om två veckor är hon min. Att pruta var det knappt tal om, jag lyckades inte särskilt bra.
Det känns fortfarande overkligt, precis som graviditeten men skillnaden är att detta kommer med säkerhet att bli verklighet!!!
Jag längtar....

Det är skönt att få något annat att tänka på även om jag inte kommer att våga rida så mycket!!

Nu är det inte många dagar kvar till UL, bara tre dagar..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va spännande!
Kram

Anonym sa...

Nytt bloggutseende! Låter hur mysigt som helst med cykeltur och picknick. Hörs på onsdag!

Jeckan sa...

Snygg sida, snygg stork! Den kommer flyga hela vägen hem till er =)

Anonym sa...

oj vad det händer grejer nu! snart UL och snart hästägare. :)