måndag 9 mars 2009

4+6 Lättare att jobba nu

Vilken skillnad det är att arbeta nu, jämfört med förra veckan som var helvetisk.
Nu känns allt mycket lättare, mitt temperament har lugnat sig "något" och jag är såklart mer positiv.

Jag kan fortfarande inte riktigt vänja mig vid de de små värkarna som kommer och går. De hade jag redan förra veckan. När jag läser vad det står på bloggar och andra sidor förstår jag ju att det känns för att det händer något därinne. Men samtidigt har jag kvar den där känslan från förra veckan, att jag tror att mensen ska komma närsomhelst. Efter några sekunder kommer jag ihåg plusset och att jag faktiskt är gravid.

Idag är det dag 18, vår egentliga testdag, känns skönt att den snart är förbi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dagarna går och jag är så glad för er skull! Kram!

Jessica sa...

Visst är det jättesvårt att vänja sig vid att det känns i magen och att det ska vara ok.

Och jag håller verkligen med dig om att det är en helt annan sak att jobba nu. :-) Ja hela livet är en helt annan sak.

Kram