onsdag 15 juli 2009

23+1 Ingen bild ännu

Igår när jag skulle ta kort kom jag på att kameran blev glömd i min systers bil efter vår trip. Så veckan bild kommer att bli något försenad. Det känns inte som om det har hänt så mycket sen förra veckan men men..

Urinvägsinfektionen känns lite bättre idag. Pencillinet har nog börjat hjälpa.
Idag bär det av till Göteborg för shopping, paddantur (med min kompis som guide, spännande!), restaturangbesök och bio. Vi tänkte se Harry Potter men den var såklart slutsåld, så nu blir det Änglar och Demoner istället.
Vi ska faktiskt åka till Mölndal till en (vad det sägs) bra barnaffär ligger. Nu är det nämligen dags att börja titta på barnvagn!
I helgen hade jag två bebisar med familjer på besök och de sa att det kan ta upp till 3 månader innan man får vagnen, så då är det väl dags att börja kolla nu!
Känns lite overkligt, är det inte för tidigt, samtidigt som jag känner att det kanske är dags!
Herregud BARNVAGN, detta är stort!!...hehe...

3 kommentarer:

Sara sa...

Vad mysigt att kika på barnvagnar! Hoppas ni hittar någon skoj!

Kram Sara

Alma sa...

Håller med!! Var och tittade lite idag, men det är ju så himla svårt!!

Kram

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Önskar dig en trevlig sommar med barnvagnsjakten! :-)

Kramar Ninna