tisdag 21 juli 2009

24+0 Magbild

Vecka 25

Här kommer veckans magbild.
Trots all turbulens utanför magen hoppas jag att Hicken har det lugnt och skönt därinne.
Jag går in i en ny vecka med ganska gott mod. Just nu går jag igenom en känslomässig berg- och dalbana och jag vill att turen ska ta slut så fort som möjligt.
Hoppas att den slutar på UL den 25 augusti.

Det har varit en bra dag idag. Jag tog bilen till min syster som bor en kvart från mig. Det var skönt att komma hemifrån lite. Det är skönt att ha sin familj så nära.
Magen känns bra, inget som gör ont och sparkandet är igång som vanligt.

1 kommentar:

IVF-Karusell sa...

Skönt att Hicken sparkas ordentligt! Du har så fin mage, klappa på den från mig! Jag pratade med min barnmorska idag med anledning av vad ni råkade ut för, hon tyckte det var konstigt att man inte sett det på ultraljudet, att moderkakan låg så lågt ner. Om den inte bara har lossnat, men det lät lite ovanligt.

Kram!!